Om je retourproces zo soepel mogelijk te laten verlopen, hebben we hieronder de instructies voor het retourneren van je product(en) op een rij gezet. Afhankelijk van het gewicht of type zending maken we gebruik van verschillende vervoerders. Volg de stappen zorgvuldig om een snelle en correcte verwerking te garanderen.
DPD (producten onder de 30 kg)
Je kunt je product(en) van maximaal 30 kg eenvoudig retourneren via DPD. Volg deze stappen voor een correcte verwerking:
Mainfreight (producten boven de 30 kg of ADR-zendingen)
Voor producten die zwaarder zijn dan 30 kg of onder de ADR-regelgeving vallen, verloopt het proces als volgt:
Het aanmelden van je retour is eenvoudig en snel. Je kunt dit doen via verschillende manieren:
Zorg ervoor dat je alle benodigde gegevens invult, zodat we je retour zo snel mogelijk kunnen verwerken. Na het aanmelden ontvang je een bevestiging en eventuele vervolgstappen per e-mail.
Als je een artikel wilt retourneren, volg dan de onderstaande stappen voor een soepele afhandeling:
Zodra het geretourneerde product is ontvangen, zullen wij het zorgvuldig evalueren. Afhankelijk van de situatie ondernemen wij de nodige stappen om het defect te verhelpen, het product te laten repareren of, indien nodig, een vervangend exemplaar te sturen.
Dank je wel voor je medewerking en begrip.
Ja dit is mogelijk.
Binnen 30 dagen kun je je product als retour aanmelden. Dit kan via het online retourformulier of via onze concept store in Den Helder (NL).
Binnen 30 dagen na ontvangst van je product heb je 3 opties:
Na een periode van 30 dagen zal je product altijd worden gerepareerd of, indien reparatie niet haalbaar is, worden vervangen. Na deze termijn is restitutie vanwege ontevredenheid over het product niet langer mogelijk.
Ja, je mag je product uitproberen zoals je in de winkel ook zou doen. Bevalt het product niet? Dan kun je deze retourneren. Zorg dat de producten die je wilt retourneren voldoen aan de retourvoorwaarden: Verstuur de product(en) met alle geleverde toebehoren, in originele staat en verpakking. Je mag onze producten thuis bekijken, maar retourneer en verpak ze vervolgens netjes zoals je ze ontvangen hebt.
Als je het artikel op een manier hebt gebruikt die verder gaat dan wat je in een winkel zou doen, kunnen we de waardevermindering bij je in rekening brengen of je retour niet goedkeuren. In dat geval nemen we contact met je op.
Om ervoor te zorgen dat we jouw retouraanvraag zo snel en efficiënt mogelijk kunnen verwerken, vragen wij je de onderstaande instructies zorgvuldig op te volgen:
We streven ernaar om jouw retouraanvraag zo snel mogelijk te verwerken en waarderen je medewerking. Voor verdere vragen kun je contact opnemen met onze klantenservice.
Heb je iets retour gestuurd of een bestelling geannuleerd, dan betalen we het bedrag terug via de betaalmethode die je gekozen hebt tijdens het bestelproces. Nadat het door onze retourafdeling verwerkt is, duurt het uiterlijk 5 werkdagen voordat het geld weer op je rekening staat.
Nadat we je product(en) hebben ontvangen, ondergaan ze een test in ons magazijn. Je ontvangt vervolgens een bevestiging per e-mail. Zodra we de retourzending hebben verwerkt, wordt ook dit via e-mail gecommuniceerd. We streven ernaar om je retour binnen 5 werkdagen te verwerken. Als het echter gaat om een defect of reparatie, zal het proces langer duren.
In het geval van een defect product waarbij communicatie met de fabrikant noodzakelijk is, wordt het proces als volgt aangepakt:
Ons doel is om dit proces zo transparant mogelijk te maken, zodat je volledig op de hoogte bent van wat je kunt verwachten tijdens het verwerken van een retour met een defect product. Mocht je verdere vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
We streven ernaar om je retour binnen 5 werkdagen te verwerken. Heb je na 5 werkdagen nog steeds het bedrag niet ontvangen op je rekening? Neem dan contact op met onze klantenservice.